“ASAN xidmət” təcrübəsi Afrika şəhərlərinin Forumunda
Eyni zamanda, sessiyada Dövlət Agentliyinin nümayəndəsi “ASAN xidmət”in innovasiyalara yönəlmiş fəaliyyətini əks etdirən geniş təqdimat edib. Son illərdə Prezident İlham Əliyevin dövlət idarəçiliyinin təkmilləşdirilməsi sahəsində həyata keçirdiyi islahatların tərkib hissəsi olan “ASAN xidmət”in innovasiyaların tətbiqi sahəsində əldə etdiyi nailiyyətlər və vətəndaş məmnunluğu barədə məlumat verilib, dövlət və özəl xidmətlərin vahid məkandan innovasiyaların tətbiqi ilə vətəndaşlara çatdırılması sahəsindəki uğurlu təcrübə diqqətə çatdırılıb. “ASAN xidmət” modeli əsasında dünyanın bir sıra ölkələri, o cümlədən Afrika ölkələri olan Mərakeş və Uqanda, habelə UCLG Africa təşkilatı ilə dövlət xidmətləri sahəsinin təkmilləşdirilməsi üzrə əməkdaşlığın aparıldığı qeyd edilib. Azərbaycanın “ASAN xidmət” modelinin BMT-nin “Dövlət xidmətlərinin göstərilməsinin təkmilləşdirilməsi” kateqoriyasında birinci yerə layiq görüldüyü xüsusilə vurğulanıb. “
ASAN xidmət” təcrübəsi və onun tətbiqi sessiya iştirakçıları tərəfindən maraqla qarşılanıb. Sessiya öz işini müzakirələrlə davam etdirib. Sonda sessiyanın yekunları üzrə tövsiyələr qəbul olunub. Forumun işində iştirakla yanaşı, bir sıra ikitərəfli görüşlər də keçirilib. BMT-nin İqtisadi və Sosial Məsələlər Departamentinin Dövlət Xidmətlərində İnnovasiyalar Bölməsinin direktoru Con-Meri Kauzya, UCLG Afrika təşkilatının Afrika Yerli İdarəetmə Orqanları Akademiyasının rəhbəri Nəcat Zarruk, Fransanın Hudan şəhərinin meri Jan-Meri Tetar ilə keçirilən görüşlərdə “ASAN xidmət” təcrübəsinin Afrika yerli və regional orqanlarında, habelə Fransa şəhərlərində tətbiqi, BMT çərçivəsində müvafiq mövzuda toplantılara “ASAN xidmət”in töhfəsi, digər əməkdaşlıq perspektivləri müzakirə edilib.
Azvision.az
Teqlər: ASAN-xidmət