Uşaqların əsas problemləri - 5 061 müraciət edilib
Yeniyetmə və azyaşlıların fiziki və psixi sağlamlığının qorunmasına xüsusi önəm verən “Azercell” şirkətinin təşəbbüsü ilə 2019-cu ildə “Uşaq Qaynar Xətt” xidməti üçün 116-111 qısa nömrəsi ayrılıb. Bununla da, dəstəyə ehtiyacı olan gənclərə qaynar xəttin əməkdaşları ilə daha rahat əlaqə qurmaq imkanı təqdim edilib. Xatırladaq ki, hələ 2017-ci ildə “Azercell”in dəstəyi və təşəbbüsü ilə “Uşaq Qaynar Xətt” xidmətinin “Android” və “iOS” əməliyyat sistemlərini dəstəkləyən mobil tətbiqi istifadəyə verilməklə, xidmətin dünyanın istənilən nöqtəsində əlçatanlığı təmin edilib.
“Uşaq Qaynar Xətt” xidməti “Azercell Telekom”un dəstəyi, “Ümidli Gələcək Sosial Təşəbbüslər” İctimai Birliyinin təşkilatçılığı ilə 24/7 rejimdə çalışır. “Uşaq Qaynar Xətt” xidmətinə günün istənilən vaxtında (012) 480 22 80, (050) 680 22 80, (051) 880 11 80, (051) 880 22 80, (051) 580 22 80 və 116-111 nömrələri vasitəsilə həm şəhərdaxili, həm də “Azercell” nömrələrindən ödənişsiz olaraq müraciət etmək mümkündür.
Azvision.az
Teqlər: Uşaq