"Azərbaycan məktəblərində texniki işlər pedoqoji fəaliyyəti üstələyir".
"Balanslaşdırılmış bir yol tapmalıyıq. Bu ildən başlayaraq məktəblərdə monitorinqlər həyata keçiririk. Bu, yoxlama xarakterli deyil, öyrənmə prosesini ölçür. Yaxın zamanda ictimaiyyətə nəticələr açıqlanacaq. İlkin hesabatlarla tanışam. Maraqlıdır ki, bir çox hallarda Azərbaycan məktəblərində inzibatçılıq, təsərrüfatçılıq, texniki logistik işlər pedoqoji fəaliyyəti üstələyir. Məktəb direktorunun foskalandığı məsələ öyrənmə olmalıdır. Şagirdlərin öyrənməsi və nə qədər öyrənməsi daha çox müzakirə olunmalıdır".
Aytən Zəhra
AzVision.az
Teqlər: Məktəb