Bahalı əşyaların plansız alınması eskapizmi artırır
Bu cür hərəkətlərin insanlara necə təsir etdiyini anlamaq üçün tədqiqatçılar ABŞ və Çində onlarla istehlakçı ilə müsahibə aparıblar. Onlara son alışlar, impulsiv meyllər və necə hiss etdikləri ilə bağlı suallar verilib.
Məlum olub ki, ətir və gün eynəyi kimi malların impulsiv alışı özünə hörmətin artmasına səbəb olub .Otelləri bron etmək, bilet almaq və ya məsələn, bahalı mebel sifariş etmək eskapizmi və müsbət emosiyaları artırıb. Üstəlik, qiymət nə qədər yüksək olsa, təsir bir o qədər güclüdür.
Tədqiqatın müəllifləri qeyd ediblər ki, bu, istehlak bazarında vəziyyətin dəyişməsinə gətirib çıxara bilər - brendlər və şirkətlər reklamda diqqəti qaçmağa yönəldə bilər ki, bu da mənfəəti artıra bilər.
AzVision.az
Teqlər: