Qərb brendlərinin boykotu onların qazancına mənfi təsir göstərir

Qərb brendlərinin boykotu onların qazancına mənfi təsir göstərir
  06 Avqust 2024    Oxunub:959
Müsəlman ölkələrində Qərbin qida və içki brendlərinin boykot edilməsi transmilli korporasiyaların (MNC) gəlirlərinə əhəmiyyətli dərəcədə mənfi təsir göstərir. Bu barədə Britaniyanın "Financial Times" (FT) qəzeti yazır.
AzVision.az xarici KİV-lərə istinadən xəbər verir ki, Türkiyə, Misir, İndoneziya, Səudiyyə Ərəbistanı və Pakistanda istehlakçılar Qəzza münaqişəsində İsraili dəstəklədiklərinə etiraz olaraq Coca-Cola, KFC, Starbucks, McDonalds, Mondelez və Pizza Hut -dan kütləvi şəkildə üz çevirirlər. Son illərin ən böyüyü olan boykot sosial media vasitəsilə yayılır və bəzi milli hökumətlər və Boykot, Əldən Çıxış və Sanksiyalar hərəkatı tərəfindən dəstəklənir.

Boykotun şirkət gəlirlərinə təsiri göz qabağındadır. Mondelez, 2024-cü ilin birinci yarısında Yaxın Şərq regionunda gəlirlərinin 2% azaldığını və L'Oreal da ikinci rübdə 2% gəlir əldə etmədiyini bildirdi.

AzVision.az




Teqlər:





Xəbər lenti