Peşə təhsili üzrə tədbirlərin 8 faizi icra edilməyib
“İqtisadiyyatın prioritet istiqamətləri, işəgötürənlərin tələbləri və peşə təhsili müəssisələrinin mövcud vəziyyətinin araşdırılması ilə əldə edilən nəticələr nəzərə alınmaqla, beynəlxalq ekspertlərin iştirakı ilə təhlillər aparılıb və 10 pilot peşə təhsil müəssisəsi müəyyən edilib. Koreya İqtisadi İnkişaf və Əməkdaşlıq Fondunun maliyyə dəstəyi ilə həyata keçirilən “Peşə Tədris Mərkəzinin yaradılması” layihəsinə uyğun olaraq Sənaye və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsili Mərkəzinin ərazisində 8 ixtisas üzrə ixtisaslaşmış peşə təhsili mərkəzinin tikintisinə başlanıb. İlk peşə–ixtisas təhsili müəssisələrində çalışan ümumtəhsil fənn müəllimlərinin bilik və bacarıqlarının diaqnostik qiymətləndirilməsi məqsədi ilə regionlarda və Bakı şəhərində imtahanlar təşkil olunub.
Ümumilikdə diaqnostik qiymətləndirmə ilə bağlı imtahanlarda 86 ilk peşə-ixtisas təhsili müəssisəsindən 834 nəfər ümumtəhsil fənn müəllimi iştirak edib. Peşə təhsil müəssisələrinin fəaliyyətinin kəmiyyət və keyfiyyət meyarları əsasında fəaliyyət göstəriciləri sistemi ilə bağlı təkliflər hazırlanıb. Peşə təhsili müəssisələrində yaşlıların təhsili və ixtisasartırma kurslarının təşkili ilə bağlı müvafiq qanunvericilik bazasının yaradılması istiqamətində qaydalar layihəsi hazırlanıb. BMT-nin İnkişaf Proqramının dəstəyi ilə 18 adda, “BP” şirkəti və “British Council”-ın köməyi ilə 9 adda modul/dərslik hazırlanaraq nəşr olunmuş və təhsilalanların istifadəsinə verilib.
2017/2018-ci tədris ilindən İsmayıllı Peşə Tədris Mərkəzində pilot olaraq BMT-nin İnkişaf Proqramı çərçivəsində hazırlanmış nəticəyönümlü, modul strukturlu kurikulumla “Arıçı” ixtisası üzrə kadr hazırlığına başlanılıb. Məlumatların şəffaf monitorinqinin və vahid bazasının təmin edilməsi məqsədilə mövcud məlumat infrastrukturu təhlil edilərək cari vəziyyəti özündə ehtiva edən arayış və məlumat infrastrukturunun təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflər hazırlanıb”.
AzVision.az