Nazirliyin Çağrı mərkəzinə 1833 müraciət qəbul edilib
Ümumilikdə bu ilin 9 ayı ərzində Energetika Nazirliyinin Çağrı mərkəzi və qaynar xətti vasitəsilə 1833 zəng qəbul edilib ki, 2019-cu ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 51,3 faiz artım müşahidə olunub. Onlardan 1109-u enerji təchizatı, 155-i qaz təchizatı, 137-si sayğaclaşdırma, 7-si mərkəzi istilik sistemi, 140-ı təşəkkür, 260-ı digər məsələlərlə bağlı olub. Zənglərin 25-ni isə Fövqəladə Hallar Nazirliyindən daxil olan müraciətlər təşkil edib. Hesabat dövründə daxil olan bütün zənglər çevik şəkildə cavablandırılıb, araşdırma tələb edən müraciətlər operativ şəkildə aidiyyəti üzrə nazirliyin müvafiq struktur bölmələrinə yönləndirilib və müraciət edən şəxslər araşdırmaların nəticələri barədə məlumatlandırılıb.
Xatırladaq ki, xüsusi karantin rejiminin davam etdiyi müddət ərzində vətəndaşlar müraciətlərini (012) 598-16-53/54 telefon nömrələri, (012) 598-16-55 qaynar xətti, “974” Çağrı mərkəzi, “[email protected]” elektron poçt ünvanı, “www.minenergy.gov.az” internet səhifəsi vasitəsilə Energetika Nazirliyinə ünvanlaya bilərlər.
Azvision.az
Teqlər: Energetika