“Azerçay” dünya mediasının diqqət mərkəzində
Tədbirdə iştirak edən beynəlxalq mediada, Azərbaycanın çayçılıq sahəsindəki uğurları və bu sahədəki irəliləyişləri geniş şəkildə işıqlandırılıb. “Azerçay” bu tədbirdə təkcə çay təminatçısı kimi deyil, həm də ekoloji davamlılıq və iqlim dəyişikliyi məsələlərində aktiv iştirakçı kimi tanınıb. Washingtontimes.com, independent.co, apnews.com kimi qlobal media orqanları “Azerçay” haqqında məlumat bölüşüblər.
Qeyd edək ki, dünyanın 40 ölkəsinə satışı həyata keçirilən adıçəkilən brend xarici istehlakçıların da sevgisini qazanaraq “Made in Azerbaijan” yazısını üzərində şərəflə daşıyır.
AzVision.az
Teqlər: