“Mygov” istifadəyə verilir - Vətəndaşların işi daha da ASANlaşacaq
Məsələn, şəxsiyyət vəsiqələrinin, sürücülük vəsiqələrinin, etibarnamələrin və başqa sənədlərin istifadə müddətinin bitməsi barədə vətəndaşlara bildiriş göndəriləcək.
Hazırda sözügedən portalın istifadəyə verilməsi üzrə həyata keçirilən son texniki işlər başa çatmaqdadır. İlkin mərhələdə “mygov” portalı vasitəsilə əhali arasında daha çox populyar olan 27 dövlət elektron xidməti, eləcə də, 7 bildiriş xidməti təqdim ediləcək.
Məsələn, sənədlərin istifadə müddətinin bitməsi, uşaqlara peyvənd vurulması, vətəndaşa qarşı məhkəmə icraatının başladılması barədə xəbərdarlıqlar, dövlət orqanlarına müraciət, pensiya və sığortalar haqqında informasiya-axtarış sistemləri, miqrantlar barədə, rabitə xidmələri haqqında məlumatlar, diplomlar barədə məlumatlar, nikah qeydiyyatı xidmətləri, cərimələr, iş və yaşayış yerlərindən arayışlar, vətəndaşın hərbi xidmət keçməsi barədə arayış, “AsanPay” sistemi ilə göstərilən bütün ödənişli elektron xidmətlər və s. bura aiddir.
“Mygov” portalının istifadəyə verilməsi vətəndaşla məmur arasında birbaşa əlaqənin aradan qalxmasına imkan verəcək, şəffaflıq prinsipinə riayət olunmasını təşviq edəcək, onlayn xidmətlərin siyahısını genişləndirəcək, hər bir konkret xidmətə görə vətəndaşın sərf etdiyi vaxtı və maliyyəni minimuma endirəcək.
Həmçinin, “mygov” platformasında əhalinin məlumat bazasının təhlükəsizliyinə xüsusi diqqət ayrılacaq, bu və ya digər şəxs barəsində informasiyanın üçüncü tərəfə təqdim edilməsi yalnız həmin şəxsin öz icazəsi ilə mümkün olacaq.
“Mygov” portalı həm internet versiyada, həm də mobil tətbiqetmə formasında hər kəs üçün əlçatan olacaq. Portalda hər vətəndaşın özünün ayrıca “şəxsi kabineti” olacaq və oradan istədiyi xidməti əldə edə biləcək. “Mygov” portalındakı “şəxsi kabinet”dən məhdud fiziki imkanlı şəxslər də asanlıqla istifadə edə biləcəklər.
Leyla Elbrusqızı
Azvision.az
Teqlər: Azərbaycan mygov