DGK-nin Çağrı Mərkəzi 2467 müraciəti cavablandırıb

DGK-nin Çağrı Mərkəzi 2467 müraciəti cavablandırıb
  14 Dekabr 2018    Oxunub:1654
Dövlət Gömrük Komitəsi (DGK) 2018-ci ilin noyabr ayı ərzində 195/6 Çağrı Mərkəzinə daxil olan zənglərin hesabatını hazırlayıb.
Komitədən Azvision.az -a verilən məlumata görə, Çağrı Mərkəzinə şəxslər tərəfindən ünvanlanan 2467 müraciət cavablandırılıb.

Qeyd etmək istərdik ki, bundan sonra da DGK Çağrı Mərkəzinə edilən müraciətlərlə bağlı statistik məlumatları mütəmadi olaraq ictimaiyyətə açıqlayacaq.

Azvision.az



Teqlər: DGK   Komitə  





Xəbər lenti